Veelgestelde vragen
HOE JE EEN OUTFIT OF TAS HUREN?
U KUNT RECHTSTREEKS OP ONZE NOYDE.BE-SITE RESERVEREN VOOR EEN SPECIFIEKE DATUM MET VERSCHILLENDE FILTERS: OP DATUM, GROOTTE, BUDGET OF GEBASEERD OP DE GELEGENHEID OM HET PERFECTE STUK BINNEN ONZE COLLECTIE TE VINDEN. U KUNT EEN OUTFIT OF TAS RESERVEREN VIA ONZE ONLINE KALENDER, DIE DE BESCHIKBAARHEID VAN ELK PRODUCT TOONT EN AUTOMATISCH UP-TO-DATE IS VAN ALLE RESERVERINGEN.
HOE VER VOORAF KAN IK RESERVEREN?
VOOR DE MEEST VOORSPIEZEN KUNT U TOT ZES MAANDEN VOORAF RESERVEREN. EN VOOR WIE HET LIEVER OP HET LAATSTE MOMENT BESLIST, VRIJ IS OM OP HET LAATSTE MOMENT TE KIEZEN, ONTVANG JE JE OUTFIT ZELFS OP HET LAATSTE MOGELIJK ZO SNEL MOGELIJK. LET OP: DE JURKEN ZIJN ZEER POPULAIR, VERTROUW DUS NIET OP DE BESCHIKBAARHEID VAN DE KALENDER, DE JURKEN ZIJN ZEER SNEL GERESERVEERD.
KAN IK HET PROBEREN VOORDAT IK HUUR?
PASSEN IS MOGELIJK IN DE SHOW-ROOM IN ANTWERPEN NOYDE ENKEL OP AFSPRAAK VAN MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 10.00 TOT 20.00 uur. De afspraken worden gemaakt op onze reservatiekalender (link naar de kalender) op onze online chat of telefonisch op 003248365860. Wij bieden onze klanten ook een thuispasdienst aan, contacteer ons op 0032483658860 of per e-mail NOYDE .rentyourdress@outlook.be. OOK HEBT U ALTIJD DE MOGELIJKHEID OM EEN TWEEDE MODEL AAN UW BESTELLING TOE TE VOEGEN.
MOET IK KLEDING SCHOONMAKEN NA HET LENEN?
GEEN PANIEK... U HOEFT NIETS TE PLANNEN: HET DRUKKEN IS GRATIS VOOR U! PROBEER ZE NIET TE REINIGEN, ZELFS ALS ER VLEKKEN ZIJN. WIJ HEBBEN EEN SAMENWERKING MET EEN KWALITEITSSTOMBERG DIE VLEKKEN KAN HERSTELLEN ALS ZE NOG NIET VOORDIEN ZIJN GEWREven.
WAT GEBEURT ER ALS IK EEN ONDERDEEL BESCHADIG?
GEEN PANIEK, WIJ VERZORGEN KLEINE TOUCH-UPS EN WE HEBBEN ALS PARTNER EEN ZEER GOEDE PERSING DIE DE MEESTE TAKEN DEKT. ALS NA GROTE SCHADE AANZIENLIJKE REPARATIEKOSTEN WORDEN VERWACHT, ZIJN WIJ GEnoodzaakt EEN DEEL VAN UW AANBETALING IN REKENING TE REKENEN DAT OVEREENKOMT MET DE REPARATIE VAN DE OUTFIT. ALS HET STUK ECHTER TE BESCHADIGD IS OM TE VERHUUREN, ZIJN WIJ GEnoodzaakt DE WAARDE VAN HET KLEDINGSTUK (BORG) AAN U IN REKENING TE BRENGEN EN WORDT DE BESCHADIGDE OUTFIT AAN ONS RETOURNEREN.
HOE WORDEN DE ONDERDELEN REINIGD?
ELK MODEL WORDT DROOG GEREINIGD BIJ RETOUR VAN DE VERHUUR. WIJ BESTEDEN VEEL AANDACHT OM ERVOOR TE ZORGEN DAT HET ONBERISPELIJK IS VOORDAT U HET OPNIEUW VERHUURT.
KAN IK MIJN HUUR VERLENGEN?
U KUNT DE UITBREIDINGSOPTIE KIEZEN WANNEER U OP ONZE SITE BESTELT:
- VOOR 4 DAGEN
- VOOR 8 DAGEN
LET OP: DE SUPPLEMENTEN GELDEN VOOR ELKE OUTFIT IN DE BESTELLING.
WAT GEBEURT ER ALS IK VERTRAGING HEB?
Voor elke dag van vertraging wordt € 50 in rekening gebracht. NA EEN WEEK VERTRAGING WORDT DE WAARDE VAN DE KLEDING (AANBETALING) AAN U IN REKENING GEBRACHT. IEMAND HEEFT MOGELIJK DIRECT DEZELFDE KAMER ALS U GERESERVEERD EN ZOU ZEER TELEURGESTELD ZIJN OM DEZE NIET OP TIJD VOOR HUN GELEGENHEID TE KUNNEN ONTVANGEN!
KAN IK MEERDERE MUNTEN TEGELIJK LENEN?
U KUNT ZO VEEL MODELLEN BESTELLEN ALS U WILT IN DEZELFDE BESTELLING.
HOE KUNT U CONTACT MET ONS OPNEMEN?
U KUNT CONTACT MET ONS OPNEMEN:
- TELEFONISCH OP 0032 483658860: MAANDAG TOT VRIJDAG VAN 10.00 TOT 19.00 uur
- PER E-MAIL NAAR HET VOLGENDE ADRES: Noyde.rentyourdress.outlook.com